Reklamace

JAK REKLAMOVAT ZBOŽÍ:

Reklamace: po převzetí balíčku, jste zjistili, že je jeho obsah poškozen:

Zásilkovna + Messenger - při přebírání zboží si vždy zásilku řádně prohlédněte. Pokud je obal zjevně poškozený, zásilku nepřebírejte a obsluhu výdejního místa na problém okamžitě upozorněte. S eshopem budeme tuto reklamaci vždy vyřizovat my a zajistíme vám rychlé dodání nového zboží. Nákup přes internet je tak pro vás opět o krok bezpečnější. Pokud byste i přesto, že je zásilka v nepoškozeném obalu (tj. nebyla poškozena při přepravě), doma zjistili, že chcete zboží reklamovat, obraťte se v prvé řadě na svůj e-shop.

Rádi bychom Vás upozornili, že dle obchodních podmínek Zásilkovny, nebereme ani my ani zásilkovna zodpovědnost za zboží s označením KŘEHKÉ, tzn. skleničky s pečeným čajem, medy, sirupy aj. Pokud si ji přesto vyberete, za obsah balíčku si zodpovídáte v připadě poškození Vy sami. Děkujeme za pochopení!

     Při zjištění nedostatku čí vad, Vás žádáme o zaslání zboží vč. vyplněného formuláře Uplatnění reklamace s kopií dokladu o koupi:  

uplatnění reklamace 2

 

POVINNOSTI KUPUJÍCÍHO:

Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách. Kupující může oprávněnou reklamaci podat jednou z následujících možností:

a) emailem info@krkonossky-raj.cz            

b) poštou na adresu provozovny: Krkonošský ráj -  Sobolart s. r. o., Stará 66, Trutnov 541 01
c) telefonicky na číslo +420 608 960 901 nebo +420 777 608 050
d) Osobním doručením na adresu provozovny

POVINNOSTI PRODÁVAJÍCÍHO:

Prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do 3 pracovních dnů a vyrozumí o tom kupujícího elektronickou poštou, pokud se s kupujícím nedohodne jinak. Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho měsíce ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.

Při uplatnění reklamace je nutno předložit:
- reklamované zboží
- stručný popis závady